Pierdere în greutate | ROmedic

Ghidat de pierderea în greutate. Cum de a depasi stresul emotional pentru a scadea greutatea

Linia de jos Ce este meditația? Meditația este o practică care ajută la conectarea minții și a corpului pentru a obține un sentiment de calm. Oamenii meditează de mii de ani ca practică spirituală.

ghidat de pierderea în greutate vj ramya pierdere în greutate

Astăzi, mulți oameni folosesc meditația pentru a reduce stresul și pentru a deveni ghidat de pierderea în greutate conștienți de gândurile lor. Există multe tipuri de meditație. Unele se bazează pe utilizarea unor fraze specifice numite mantre. Alții se concentrează pe respirație sau păstrarea minții în calculul procentului de pierdere a grăsimilor prezent.

Toate ghidat de pierderea în greutate metode vă pot ajuta să dezvoltați o mai bună înțelegere a dvs. Această conștientizare sporită face din meditație un instrument util pentru a vă înțelege mai bine obiceiurile alimentare, ceea ce ar putea duce la pierderea în greutate.

Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre beneficiile meditației ghidat de pierderea în greutate pierderea în greutate și despre cum să începeți. Care sunt beneficiile meditației pentru pierderea în greutate? Meditația nu te va face să slăbești peste noapte. Dar, cu puțină practică, poate avea efecte de durată nu numai asupra greutății, ci și asupra modelelor de gândire.

Pierderea în greutate durabilă Meditația este legată de o varietate de beneficii.

Calendarul Lunar și Pierderea în Greutate | Articole

În ceea ce privește pierderea în greutate, meditația mindfulness pare a fi cea mai utilă. O revizuire din a studiilor existente a constatat că meditația mindfulness a fost o metodă eficientă pentru a pierde în greutate și a schimba obiceiurile alimentare.

Meditația Mindfulness implică o atenție deosebită la: unde ești ce faci cum te simți în momentul prezent În timpul meditației mindfulness, veți recunoaște toate aceste aspecte fără judecată.

Încearcă să-ți tratezi acțiunile și gândurile doar ca acelea - nimic altceva. Evaluați ceea ce simțiți și faceți, dar încercați să nu clasificați nimic ca fiind bun sau rău. Acest lucru devine mai ușor cu practica obișnuită. Practicarea meditației mindfulness poate duce și la beneficii pe termen lung. În comparație cu alte persoane care fac dieta, cei care practică atenția sunt mai predispuși să mențină greutatea, potrivit revizuirii din Mai puțină vinovăție și rușine Meditația Mindfulness poate fi deosebit de utilă în reducerea alimentației emoționale și legate de stres.

Devenind mai conștient de gândurile și emoțiile tale, poți recunoaște acele momente în care mănânci pentru că ești stresat, mai degrabă decât flămând.

Pierderea în greutate de tricotat. Mai multe despre procesul chimic al stresului

Este, de asemenea, un instrument bun pentru a vă împiedica să cădeți în spirala dăunătoare a rușinii și a vinovăției în care unii oameni cad atunci când încearcă să-și schimbe obiceiurile alimentare. Pierdere greutate rapidă sfaturi Mindfulness implică recunoașterea sentimentelor și comportamentelor pentru ceea ce sunt, fără a te judeca pe tine însuți.

Acest lucru te încurajează să te ierți pentru că ai greșit, cum ar fi consumul de stres, o pungă de chipsuri de cartofi.

ghidat de pierderea în greutate poate kelp de mare ajuta la pierderea în greutate

Cum pot începe să meditez pentru pierderea în greutate? Oricine are minte și corp poate practica meditația. Nu este nevoie de echipamente speciale sau clase costisitoare. Pentru mulți, cel mai greu este pur și simplu să găsești timpul.

MEDITAȚIE PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE: BENEFICII, METODE ȘI MEDITAȚII GHIDATE - SĂNĂTATE -

Încercați să începeți cu ceva rezonabil, cum ar fi 10 minute pe zi sau chiar în fiecare zi. Asigurați-vă că aveți acces la un loc liniștit în aceste 10 minute. Dacă aveți copii, poate doriți să-i strângeți înainte să se trezească sau după ce se culcă pentru a reduce la minimum distragerea atenției.

Puteți încerca chiar să faceți acest lucru la duș. După ce vă aflați într-un loc liniștit, faceți-vă confortabil.

Poți să stai sau să te întinzi în orice poziție care te simte ușor. Începeți concentrându-vă asupra respirației, urmărindu-vă pieptul sau stomacul în timp ce crește și cade.

Simțiți aerul în timp ce se mișcă în și din gură sau nas. Ascultați sunetele emise de aer. Faceți acest lucru timp de un minut sau două, până când începeți să vă simțiți mai relaxat. Apoi, cu ochii deschiși sau închiși, urmați acești pași: Respirați adânc.

Țineți-l câteva secunde. Expirați încet și repetați. Respiră natural. Observați-vă respirația când vă intră în nări, vă ridică pieptul sau vă mișcă burta, dar nu o modificați în niciun fel.

Continuați să vă concentrați asupra respirației timp de 5 până la 10 minute. Îți vei găsi mintea rătăcind, ceea ce este complet normal. Recunoașteți doar că mintea voastră a rătăcit și întoarceți-vă atenția la respirație.

Când începeți să vă încheiați, reflectați la cât de ușor a vă rătăcit mintea. Apoi, recunoașteți cât de ușor a fost să vă readuceți atenția în respirație. Încercați să faceți acest lucru mai multe zile din săptămână decât nu.

Calendarul lunar și pierderea în greutate Calendarul lunar și pierderea în greutate Unii experți în domeniul nutriționiștilor consideră că trebuie să slăbești în funcție de calendarul lunar, în timp ce alții susțin că trebuie să fii ghidat de ciclul menstrual. Noi credem că puteți începe să pierdeți în greutate în orice moment, dar vă vom spune despre ambele metode și depinde de dvs. Influența ciclului lunar asupra corpului Multă vreme, oamenii și-au dat seama că energia lunii este responsabilă nu numai de refuzul sau fluxul din ocean, dar afectează și cantitatea de lichid din corpul uman. Se crede că organismul este capabil să absoarbă în mod semnificativ mai mulți nutrienți în perioada de la luna nouă la luna plină. De aceea, aportul diferitelor suplimente alimentare, ceaiuri din plante care reduc greutatea vor fi eficiente.

Rețineți că s-ar putea să nu vă simțiți foarte eficient de primele câteva ori când o faceți. Dar, cu o practică obișnuită, va deveni mai ușor și va începe să se simtă mai natural.

Calendarul lunar și pierderea în greutate

Unde pot găsi meditații ghidate? Rețineți că nu trebuie neapărat să urmați una concepută pentru pierderea în greutate. Atunci când alegeți o meditație ghidată online, încercați să stați departe de rezultatele promițătoare peste noapte sau care oferă hipnoză. Iată o meditație de atenție ghidată de psihologul Tara Brach, dr. Puteți încerca, de asemenea, aceste aplicații de meditație.

Alte tehnici de mindfulness Iată câteva alte sfaturi pentru a vă ajuta să luați o abordare bazată pe atenție a pierderii în greutate: Încetiniți-vă mesele.

Concentrați-vă pe mestecat încet și recunoașterea gustului fiecărei mușcături. Găsiți momentul potrivit pentru a mânca.

ghidat de pierderea în greutate procetajul sănătos de pierdere în greutate corporală

Evitați să mâncați în mișcare sau în timp ce faceți mai multe activități. Învață să recunoști foamea și plinătatea. Dacă nu ți-e foame, nu mănâncă. Dacă ești plin, nu continua. Încearcă să asculți ceea ce îți spune corpul tău. Recunoașteți cum vă fac să vă simțiți anumite alimente. Încercați să fiți atenți la modul în care vă simțiți după ce ați mâncat anumite alimente.

Care dintre ele te fac să te simți obosit? Care dintre ele te fac să te simți energizat? Ai crezut că halba de înghețată te va face să te simți mai bine, dar nu. Asta e ok. Învață din ea și mergi mai departe. Faceți alegeri alimentare mai atentă. Petreceți mai mult timp gândindu-vă la ce veți mânca înainte de a mânca efectiv. Observați poftele voastre. Ai poftă din nou de ciocolată? Recunoașterea poftelor vă poate ajuta să le rezistați.

Consultați ghidul pentru începători privind alimentația atentă.

Deci, ce este deficitul caloric? Suficient de simplu, luați numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați pentru a vă putea menține greutatea corporală actuală, așa cum este. Aceasta se numeștehomeostazia energetică.

Linia de jos Meditația, în special meditația mindfulness, poate fi o parte utilă a planului dvs. De-a lungul timpului, te poate ajuta să faci schimbări de durată în obiceiurile tale alimentare, în modelele de gândire și chiar în modul în care te simți în legătură cu greutatea ta. Încercați să rezervați 10 minute pe zi pentru a începe.