7 motive pentru a consuma grasimi saturate

Pierderea în greutate grăsime saturată, Grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate - Cum să pierzi grăsimea din spate

Rata de grăsime zilnică Rata de grăsime zilnică După cum știți, grăsimile sunt de origine vegetală și animală. Toate grăsimile au o valoare energetică ridicată, ceea pierderea în greutate grăsime saturată înseamnă conținut de calorii.

Când se descompun, un gram de grăsime degajă până la 9,3 kcal este obișnuit să se rotunjească până la 9 grame.

pierderea în greutate grăsime saturată

Acumularea de grăsime în organism depinde nu atât de nutrientul în sine, cât de excesul de calorii. Atunci când dieta este furnizată mai multe calorii decât este necesar, grăsimile din alimente sunt trimise de către organism pentru depozitare.

Rata de grăsime zilnică

Meritul grăsimilor este următorul: îmbunătățesc gustul și calitatea alimentelor, asigură absorbția anumitor minerale din intestine, sunt o sursă de vitamine solubile în grăsimi: A, D, E, K.

Grăsimi saturate și nesaturate - Care este diferența? Compoziția grăsimilor conține acizi grași saturați, care se găsesc în grăsimile animale și păsări, precum și în pierderea în greutate grăsime saturată nesaturate, care predomină în majoritatea uleiurilor vegetale. Acizii grași polinesaturați determină adaptarea corpului uman la factori de mediu nefavorabili, reglează, de asemenea, metabolismul din organism, în special, colesterolul.

  1. Rata De Grăsime Zilnică | Articole
  2. Totul despre Grasimi: Saturate sau Nesaturate?
  3. Cum afecteaza organismul grasimile dietetice?

Grăsimile în exces, care sunt bogate în acizi grași saturați, provoacă indigestie, afectează absorbția proteinelor și contribuie, de asemenea, la dezvoltarea obezității, diabetului, bolilor cardiovasculare și a altor boli.

Grasurile saturate sunt esențiale pentru organismul nostru. Cu participarea lor, sunt sintetizați cei mai importanți hormoni sexuali - testosteronul la bărbați, estrogen și progesteron la femei.

Cum afecteaza organismul grasimile dietetice?

Cu toate acestea, numărul lor trebuie controlat. Funcțiile grăsimilor din organism În organism, grăsimile îndeplinesc multe funcții importante: energie, construcție, protecție, transport, izolare termică, contribuie la dizolvarea unui număr de vitamine. Aș dori, de asemenea, să vă atrag atenția asupra următoarei circumstanțe.

pierderea în greutate grăsime saturată

Acest lucru înseamnă că a avea masa musculară te ajută să arzi o cantitate semnificativă de calorii toată ziua. În același timp, mușchii sunt mult mai densi decât grăsimile, respectiv ocupă mai puțin spațiu.

Modalitate ușoară și rapidă de a pierde în greutate fără dietă

Necesarul zilnic de grăsime Cerințele de grăsime sunt calculate în funcție de greutatea reală a fiecărei persoane și variază între 0,7 și 2 g pe kilogramul de greutate corporală. Utilizați Body Parameters Analyzer pentru a naviga pe calcule suplimentare.

pierderea în greutate grăsime saturată

Oamenii, a căror greutate este în limita normală, trebuie să consume ,1 g de grăsime pentru fiecare kilogram din greutatea lor. Astfel, cerințele de grăsime în grame vor fi aproximativ egale cu greutatea dvs.

Grăsimile sănătoase ajută la pierderea în greutate | Tempo Magazin

Persoanele supraponderale și obeze trebuie să consume 0,8 g de grăsime pentru fiecare kilogram din greutatea lor. Nu aruncați grăsimile sub normă, deoarece acestea pot fi pline de tulburări hormonale. Mulți oameni consideră că, prin reducerea grăsimii la 0,5 g pe kilogram de greutate, vor pierde în greutate mai repede, dar nu este așa.

Ne îngrășăm nu din grăsimi, ci din excesul de calorii.

pierderea în greutate grăsime saturată

Prin urmare, pentru pierderea în greutate confortabilă, este important să se observe un deficit de calorii și un echilibru de BJU. O creștere a grăsimilor până la 2g se poate datora anumitor afecțiuni medicale sau protocoale dietetice, cum ar fi dieta keto. Indiferent de numerele pe care le obțineți, conținutul de grăsimi din dieta dvs.

pierderea în greutate grăsime saturată

Ce alimente să caute grăsimi? Mai jos vă oferim o mică listă de alimente cu un conținut mare de grăsimi, amintiți-vă de ele.

pierderea în greutate grăsime saturată

Numărul indică conținutul de grăsime în grame la de grame de produs: ulei de floarea soarelui și de măsline și majoritatea uleiurilor lichide - unt - 82 carne de porc râpă - 68 maioneza - 67 ulei de ficat de cod în ulei - 66 Nuci de Brazilia -