13 sfaturi sănătoase privind pierderea în greutate pentru adolescenți

Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescentă, 17 sfaturi despre cum să slăbești rapid pentru adolescente

Copilul tau trebuie sa slabeasca? Sfaturi pentru scăderea în greutate Alimente de mâncat și de evitat pentru scăderea în greutate Planuri de slăbire și diete pentru adolescenți Obezitatea nu este doar o problemă de aspect.

Pentru a vă salva probleme și o mulțime de timp, ne-am luat pe noi înșine pentru a face toate lucrările picior pentru tine! Aici este ghidul final pentru tot ce trebuie să știți despre pierderea în greutate adolescent, sănătate, și suplimente. Cercetările au arătat că persoanele cu un IMC indicele de masă corporală de 30 sau mai mare își pot reduce durata de viață cu un număr semnificativ de ani, deoarece pot avea o cantitate nesănătoasă de masă de grăsime corporală. S-a dovedit că adolescenții care au o greutate sănătoasă sunt mai puțin susceptibili de a fi agresați și au o stimă de sine mai mare decât cei care sunt supraponderali sau subponderali.

Excesul de greutate corporală are consecințe asupra sănătății și poate face viața mai puțin confortabilă pentru o persoană 1. De aceea, este important ca adolescenții să urmeze un stil de viață activ pentru a menține o greutate sănătoasă. Aici, MomJunction vă aduce o listă de sfaturi și opțiuni de dietă pentru a ajuta la pierderea în greutate a adolescenților.

Ideea nu este doar să slăbești, ci și să duci un stil de viață sănătos. Dar înainte de aceasta iată o întrebare pe care trebuie să o puneți.

transformarea pierderii în greutate în 2 luni care grăsime va arde mai întâi

Ar trebui ca adolescentul tău să slăbească? Este adolescentul tău obez sau doar puțin supraponderal? Și, de unde știi dacă copilul tău trebuie să slăbească? Vă vom spune. Corpul nostru are nevoie de o cantitate specifică de calorii în fiecare zi.

17 sfaturi despre cum să slăbești rapid pentru adolescente .

Dar când mâncăm mai mult decât poate digera corpul nostru, caloriile ajung să fie stocate ca grăsimi în corp. Atunci când aceste grăsimi sunt în cantități mici, nu există niciun risc. Numai atunci când rezervele de grăsime cresc din cauza consumului excesiv, rezultă o greutate corporală în exces. Indicele de masă corporală sau IMC este indicele standard utilizat pentru a verifica dacă o persoană este supraponderală, obeză sau are o greutate corporală sănătoasă 2.

PIERDEREA îN GREUTATE LA ADOLESCENȚI: SFATURI SIMPLE ȘI PLANURI DE REALIZARE - HEALTHS -

Dacă IMC-ul unui adolescent depășește a cincea percentilă, acesta este considerat supraponderal. Rețineți că cifrele exacte ale înălțimii și greutății adolescentului sunt esențiale pentru a obține percentilele IMC corecte. De asemenea, trebuie să discutați cu medicul și nutriționistul copilului pentru a stabili dacă adolescentul dvs.

Un plan este esențial pentru a-ți ajuta adolescentul să renunțe la kilogramele în plus. Ai un plan? Dacă nu, avem câteva indicații menționate mai jos, pentru a vă ajuta cu asta. Inapoi sus [ Citit: Sfaturi de fitness pentru adolescenți ] Sfaturi pentru pierderea în greutate la adolescenți A câștiga în greutate este mai ușor decât a-l pierde.

Dar poți pierde în greutate cu puțină disciplină și respectarea unui stil de viață sănătos. Urmarea unui regim asigură că pierderea în greutate a adolescenților devine mai ușoară și mai puțin stresantă.

Cum pot câștiga adolescenții în greutate? Fapte și sfaturi

Urmați lista de mai jos pentru câteva sfaturi. Să ai un scop Primul pas pentru a pierde în greutate este să-ți dai seama câte kilograme are nevoie adolescentul tău pentru a atinge greutatea corporală adecvată într-un interval de timp. O modalitate de a-ți face tangibile obiectivele este să le notezi. Pierderea în greutate prea mică poate să nu facă diferența.

Și pierderea în greutate prea mare poate fi un pericol pentru sănătate. Pentru a ști câte kilograme sau kilograme are de slăbit adolescentul tău, află greutatea corporală ideală pe baza IMC. Folosiți un ghid alimentar Nu doar ceea ce mănânci, ci și ceea ce nu sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescentă îți va afecta și metabolismul.

Acest lucru va determina cât de repede sau mai lent arde grăsimea în organism. Deci, dacă adolescentul tău mănâncă alimente greșite, este posibil ca el sau ea să se îngrășeze mai mult. Pentru a evita acest lucru, cel mai bine este să urmați un ghid sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescentă de încredere oferit de un nutriționist.

lipox femei pareri eco slim adalah

Între timp, puteți consulta și tabelul nostru despre ce alimente să mâncați și ce să evitați să slăbiți. Schimbați obiceiurile alimentare Adolescentul tău ia micul dejun și ia gustări la momentul potrivit? Sare peste prânz sau cină?

cât de repede poți să pierzi în greutate în siguranță cum să pierdeți grăsimea buricului pentru bal

Urmăriți caloriile - dar nu doar mâncați prea multe! Corpul tău are nevoie doar de o anumită cantitate de calorii în fiecare zi.

13 sfaturi sănătoase privind pierderea în greutate pentru adolescenți

Când schimbați numărul din cauza excesului de alimentație sau dietă, rata metabolismului se schimbă și acest lucru poate duce la creșterea în greutate. Cel mai bun mod de a vă menține greutatea sub control este să consumați cantitatea potrivită de calorii în funcție de vârstă, greutate și înălțime.

pierderea în greutate provoacă sânii saggi natalie maddox pierdere în greutate

Fetele adolescente necesită în medie 1. Când organismul nu primește zilnic caloriile necesare, individul nu primește nutriția necesară. De asemenea, lipsa unui număr suficient de calorii scade producția de leptină, un hormon care îți controlează pofta de mâncare.

10 Sfaturi pentru a Slabi FOARTE MULT!

Nivelurile scăzute ale acestui hormon pot duce la mai multă foame și mâncare excesivă. Dietele cu conținut scăzut de calorii sunt ineficiente pentru a asigura pierderea în greutate pe termen lung sau consecventă.

somnul ajută la arderea grăsimilor pierdere în greutate pe lună

Consumul de mai puține alimente poate crește stresul psihologic și elibera hormonul stresului numit cortizol, care este legat de creșterea în greutate 5. Deci, dacă doriți ca adolescentul dvs. Calitatea contează și ea În timp ce cantitatea de calorii pe care o consumați este un factor determinant important, este importantă și calitatea alimentelor pe care le consumați.

De fapt, o mulțime de alimente pe care adolescenții ajung să le mănânce le oferă prea multe calorii goale, ceea ce înseamnă nutriție zero. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le ai sfaturi pentru pierderea în greutate pentru adolescentă vedere pentru a ajuta adolescentul să piardă în greutate într-un mod sănătos.

Includeți o mulțime de legume, linte, fructe și alte nuci în masa copilului. De fapt, asigurați-vă că cea mai mare parte a mesei adolescentului dvs. Puteți include și produse lactate, cum ar fi iaurtul, în masa adolescentului.

Alegeți alimente care să ofere adolescentului nutrienții necesari. Linia de jos este: Lasă-ți adolescentul să mănânce alimente de calitate, dar cu măsură. Exercițiu Toate mâncărurile și fără exerciții fizice fac din Jane o fată obeză. Studiile arată că există o legătură directă între stilul de viață sedentar și obezitate.

Așa cum corpul are nevoie de calorii pentru hrană, trebuie să arde și excesul de grăsime și să elibereze toxine din corp prin exerciții. Așadar, asigurați-vă că copilul dumneavoastră face multă mișcare dacă dorește să slăbească ușor.

Iată câteva sfaturi care vă pot ajuta adolescentul să piardă în greutate: Mergeți cât mai mult posibil. Și, nu stați într-o poziție sedentară mai mult de o oră, decât dacă dormiți.

  1. Dieta pentru adolescenți
  2. Scădere în greutate adolescent. Constipația te poate face să slăbești
  3. Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor În adolescență, s-ar putea să preferați prăjiturile și băuturile răcoritoare decât verdeața.
  4. Într adevăr slăbire
  5. Sfaturi de pierdere în greutate pentru adolescenți - Cuvinte cheie de căutare

Răsfățați-vă cu sporturi în aer liber, cum ar fi baschet, fotbal, volei, badminton, tenis, înot sau atletism. Găsiți o modalitate de a vă menține activ pe care o iubește adolescentul și încurajați-o. Dezvoltă un hobby în aer liber, cum ar fi ciclismul, drumețiile, drumețiile, patinajul etc.

Un stil de viață activ ajută la pierderea excesului de greutate mai repede decât un stil de viață sedentar. Dormi suficient De obicei, somnul nu se află în fruntea listei de lucruri de făcut pentru slăbit.

Dar corpurile noastre au nevoie de el pentru a menține o greutate sănătoasă. Lipsa somnului vă poate lăsa obosit și letargic, ceea cum să pierzi greutatea la biroul meu înseamnă că este mai puțin probabil să faceți mișcare. Lipsa somnului modifică, de asemenea, nivelul anumitor substanțe chimice din corp care vă controlează apetitul 6.

Dieta pentru adolescenti!

Adolescenții care nu au dormit suficient au tendința de a gusta gustăriile, chipsurile și alte alimente nedorite. Pentru a pierde în greutate, asigurați-vă că adolescentul dvs. Păstrați porțiunile sub control Este o bună practică pentru a încuraja copiii să nu risipească mâncarea. Dar a-i încuraja să-și curețe farfuria în fiecare zi, chiar și atunci când sunt plini, este o idee proastă. Învățați-i copiii să ia porții mici de mâncare pe farfurie.

Pierderea în greutate sănătoasă la adolescenți: sfaturi simple și planuri de realizare

Pot oricând să meargă pentru a doua porție dacă le este încă foame. Când porțiile sunt mici, adolescentul tău nu va fi forțat să mănânce mai mult decât vrea el și va evita risipa de mâncare. Alegeți gustările cu înțelepciune O gustare sau două între mesele principale nu este o idee rea. Dar gustarea la orice poate fi rău pentru sănătatea ta.

Adolescenții pot mânca un pachet de chipsuri, cartofi prăjiți sau dulciuri înainte de masă. Gustările umple corpul cu calorii goale și lasă puțin spațiu pentru orice mâncare hrănitoare în timpul mesei.

Dieta pentru adolescenți

Acest lucru duce la creșterea în greutate. Înlocuiți gustările nesănătoase cu cele sănătoase, cum ar fi fructele și nucile, pentru a menține greutatea sub control. Opriți guma de mestecat Mulți adolescenți mestecă gumă în mod constant.

În timp ce activitatea poate ajuta la arderea mai multor calorii, aceasta duce la înghițirea multor aer, ceea ce poate lăsa sentimentul individual umflat. Ar putea ajunge să se adauge la grăsimea burtică a adolescentului. Acum, să trecem la alimentele pe care adolescentul tău ar trebui și nu ar trebui să le mănânce pentru a slăbi.

Inapoi sus Alimente de mâncat și de evitat pentru slăbit Unele persoane tind să se îngrașe chiar dacă nu mănâncă mult, în timp ce altele nu se îngrașă indiferent de cantitatea de gunoi pe care o mănâncă. Dă vina pe metabolismul corpului pentru asta 7.

Cum pot câștiga adolescenții în greutate? Fapte și sfaturi - Healths -

Dar alimentele pe care le consumi îți afectează și metabolismul? Alegerea a ceea ce mâncați este importantă pentru a menține o greutate corporală sănătoasă, iar lista de mai jos vă va ajuta. Alimente de mâncat Ouă întregi, lactate, carne slabă, semințe și nuci bogate în proteine Ardei iuti Ceaiul verde și ceaiul oolong pot crește metabolismul Leguminoase, leguminoase, fasole Condimente precum ghimbirul, piperul de cayenne care stimulează metabolismul Ciocolată neagră sau cacao.