Cum să eliminați grăsimea acumulată în axile

Cum să eliminați grăsimea axilară

Cel mai bun mijloc împotriva pliurilor de grăsime este cardio, formarea de forță și controlul calorii al nutriției. Consolidarea mușchilor în zonele de acumulare de grăsime va împiedica apariția acestuia în viitor.

De ce există exces de grăsime în axilă

Accentul trebuie pus pe exerciții pentru triceps, mușchii pectorali și mușchii spatelui - tonul întregului corp superior. Primul pas: eliminați pliurile de grăsime cu alimente Limitați consumul zilnic de calorii, eliminați alimentele dăunătoare și produsele semifabricate.

Încercați să colecteze o parte din alimente integrale cum să eliminați grăsimea axilară surse vegetale - fasole, ovăz, orz, legume proaspete și carne slabă, nuci și alte grăsimi pentru sanatatea inimii, cum ar fi uleiul de măsline, semințe și avocado.

cum să eliminați grăsimea axilară yohimbe suplimentează pierderea de grăsime

Dacă reduceți aportul de calorii de de calorii, puteți pierde de grame pe săptămână. Al doilea pas: eliminarea caloriilor lichide și îmbunătățirea regimului de băut Încercați să vă stingeți setea cu apă obișnuită.

Cum scapi de grăsimea de pe abdomen fără dietă

Soda, băuturile energetice, cafeaua și cacao din automatele, iaurturile și sucurile conțin zahăr și sirop de fructoză, care adaugă calorii suplimentare, fără a avea o valoare nutritivă pentru organism. Al treilea pas: eliminați pliurile cu încărcături aerobice Antrenament intensitate timp de 60 de minute pe zi arde mai mult de de calorii. Jogging-ul, mersul pe jos de mare viteză, urcarea pe dealuri sau scări, tai-bo, înot, zumba și aerobic vă vor ajuta să ardeți până la g pe săptămână.

cum să eliminați grăsimea axilară puteți pierde în greutate făcând zumba

În combinație cu controlul nutriției, veți pierde un kilogram de exces de grăsime. Al patrulea pas: eliminați faltele consolidării musculare Adăugați antrenament de forță - suficient pentru propria greutate corporală.

Cea mai bună dietă pentru reducerea grăsimilor

Formarea circulară este ideală pentru a pierde în greutate. Elementele de gimnastică cu salturi, atacuri, curele vor ajuta la întărirea mușchilor, la creșterea metabolismului bazal și la arderea mai multor calorii în timpul odihnei - orice pliuri vor ceda. Pasul al cincilea: folosiți exerciții cu gantere Tone mușchii de pe mâini, spate și piept pentru a crea un cadru pentru o piele strânsă, fără depuneri de grăsime. Exercițiile pot fi ușor adaptate pentru antrenamentele la domiciliu.

Cum să pierzi grăsimea axilară

Un exemplu de formare pentru începători Începeți cu push-up-uri de perete: întinde mâinile pe perete la nivelul umerilor, otshagnut o distanta de doi metri, îndoiți coatele și piept inferioară cât mai aproape de suprafață, înapoi în poziția de pornire. Repetați de trei ori până la oboseală completă. Extensia brațului în panta. Folosiți sticle de apă.

Cauze ale apariției depozitelor de grăsime în axilă

Stând și se sprijină pe scaun, se apleacă înainte, trăgând pelvisul înapoi, astfel încât corpul să ia o poziție orizontală. Brațul cu gantere este îndoit la cot, în unghi drept, umărul este de-a lungul corpului. Eliberați cotul, ținând cotul în continuare. Efectuați ori pentru fiecare mână în trei abordări. Proiect în pantă.

cum să eliminați grăsimea axilară mănâncă înainte de scăderea în greutate

Efectuată în același mod ca și exercițiul anterior, poziția de plecare. Cu toate acestea, mâna cu gantera atârnă în jos și în detrimentul îndoirii la cot, este trasă la talie, astfel încât cotul se lasă în spatele spatelui.

Trei exerciții vă vor ajuta să pregătiți organismul pentru exerciții suplimentare și să începeți să ardeți mai multe calorii dacă le faceți de două ori pe săptămână.

In cele din urma După cum se spune, oamenii sunt întâmpinați de hainele lor. Pe aparență se bazează prima impresie a unei persoane, mai ales dacă aveți în față un reprezentant al sexului frumos. O femeie îngrijită atrage imediat atenția, dar detaliile aparent nesemnificative pot strica aspectul general. Faptul este că majoritatea oamenilor au un stil de viață sedentar în timpul sezonului rece. Acest lucru nu poate avea un efect pozitiv asupra cifrei; apar depozite excesive de grăsime, de care mulți vor să scape.

Plitele grase sub axile inferioare pot fi îndepărtate printr-o abordare cuprinzătoare. Cel puțin o dată pe săptămână pentru a face de formare, construit pe genuflexiuni, fandari, sarind pe loc, pentru că exercițiile care se conectează pentru a lucra toate grupele musculare, ajutand la arderea grasimilor rapid.

Contraindicațiile pentru liposucția brațelor

Două zile pe săptămână pentru o oră de antrenament în dans zumba, aerobic, latinaerobic pas sau începeți să alergați. Exemplu de formare pentru avansați Exercițiile de forță împotriva pliurilor sub axilare sunt doar o parte a lucrării, unul dintre formatele de formare, care trebuie să fie de cel puțin patru ori pe săptămână. Complexul de mai jos va întări mușchii, creând un volum pentru a elimina frământarea și pliurile de piele.

Cum se îndepărtează grăsimea sub axile grăsime sub axile este ceva mult mai frecvent decât credem.

Reverse push-up-uri pentru triceps pe scaun va ajuta la îndepărtarea grăsimii de pe partea din spate a mâinilor. Stați cu spatele la scaun, stați pe margine, puneți-vă mâinile pe fiecare parte cum să eliminați grăsimea axilară șoldurilor pe marginea scaunului. Scoateți pelvisul din scaun și faceți doi pași înainte cu picioarele, palmele rămân în poziție. Îndreptați umerii și pieptul, coborâți încet corpul în jos, astfel încât coatele să se îndoaie la un unghi de 90 de grade.

Ce este grăsimea axilei ?

Rulați între 6 și 15 repetări în trei abordări, în funcție de nivelul de pregătire. Îndoiți ganterele cu o mână. Stați la dreapta scaunului, ținând o gantere în mâna dreaptă. Puneți genunchiul pe scaun, odihniți palma stângă pe scaun, lăsând brațul drept suspendat.