11 Avantajele SHIFT SHOP: pierde în greutate, construi musculare și multe altele

Shift magazin rezultatele pierderii în greutate. 7 sfaturi pentru exerciții fizice care ușurează pierderea în greutate

7 sfaturi pentru exerciții fizice care ușurează pierderea în greutate

Pagina principala 7 sfaturi pentru exerciții fizice care ușurează pierderea în greutate Malia Frey este expert în pierderea în greutate, antrenor de sănătate certificat, specialist în managementul greutății, antrenor personal și specialist în nutriție de fitness. Sfaturi de exerciții pentru pierderea în greutate Ți-ai propus să slăbești? Dacă da, este posibil să fiți gata să începeți o dietă și un program de exerciții pentru pierderea în greutate.

La urma urmei, asta recomandă experții în slăbire, corect? Nu chiar. De fapt, dacă începeți un program de dietă și exerciții fizice în același timp, ați putea să vă pregătiți cu ușurință pentru eșec.

shift magazin rezultatele pierderii în greutate

În schimb, utilizați aceste sfaturi inteligente pentru a configura un program mai inteligent de slăbire. Cu această abordare inteligentă, este mai probabil să vedeți rezultate reale de pierdere în greutate care durează.

7 sfaturi pentru exerciții fizice care ușurează pierderea în greutate

Nu faceți mișcare când începeți o dietă Când începeți o dietă pentru prima dată, nu ar trebui să faceți mișcare. Da, ai auzit bine.

Puteți sări peste sala de gimnastică în primele câteva săptămâni ale programului de slăbire. De ce? Există două motive. În primul rând, reducerea caloriilor poate provoca oboseală - mai ales atunci când vă schimbați prima dată dieta. Puteți folosi metode naturale pentru a vă spori energia, dar este posibil să fiți în continuare prea obosit pentru a vă exercita. Și în al doilea rând, la începutul planului de slăbire, ar trebui să vă concentrați toată atenția asupra dietei.

Chiar dacă atât dieta, cât și exercițiile fizice contează atunci când vrei să slăbești, dieta contează mai mult.

shift magazin rezultatele pierderii în greutate

Dacă vă puneți toată energia în a mânca o dietă sănătoasă, controlată de calorii, la începutul programului de slăbire, vă pregătiți să vedeți rezultatele mai devreme. Și acele rezultate ale pierderii în greutate vă vor ajuta să vă mențineți motivați atunci când adăugați provocarea exercițiului în următoarele săptămâni. Concentrați-vă pe alimentația sănătoasă la începutul dietei și lăsați-vă exercițiile pentru mai târziu. Sporiți activitatea fără exerciții Chiar dacă ar trebui să fii precaut cu privire la mișcare la începutul dietei, nu vrei să te lenești.

Rămâneți ocupat cu NEAT sau cu termogeneza activității fără exerciții.

Keep in touch with the community! Totul ține de perspectivă. În momentul de față este posibil să nu te simţi perfect. Probabil că nu te simţi deloc mulţumit de propriul trup.

Deci, ce este NEAT? Toată activitatea fizică pe care o faci pe parcursul zilei nu este suficient de puternică pentru a fi considerată exercițiu. Puteți să vă tort de ziua de naștere câinele, să luați scările către birou, să duceți alimente acasă din magazin sau să faceți o scurtă plimbare în timpul pauzei de cafea pentru a arde calorii cu NEAT. O modalitate ușoară de a vă măsura NEAT este să vă numărați pașii zilnici cu un pedometru sau un monitor de activitate.

11 Avantajele SHIFT SHOP: pierde în greutate, construi musculare și multe altele

Începeți prin a încerca să ajungeți la Apoi crește-ți obiectivul la Amână antrenamentele grele Odată ce aveți un plan alimentar controlat de calorii, nivelurile dvs. Un program de exerciții sănătoase vă va ajuta să ardeți mai multe calorii, să accelerați procesul de slăbire și să îmbunătățiți sănătatea inimii. Dar cel mai bine este să începi încet. Așa că amânați antrenamentele de mare intensitate și începeți cu un program ușor de exerciții.

Exercițiile fizice ușoare oferă câteva beneficii importante de slăbire. În primul rând, vă ajută să vă sporiți încrederea, mai ales dacă sunteți nou la exerciții fizice sau dacă începeți un program după ce vă luați liber.

Poate deveni foarte descurajant atunci când lucrezi, mănânci bine și nu vezi rezultatele. Este descurajant în special când pierdeai kilograme și totul se oprește. Ai fost blocat la un număr și pur și simplu nu poți să-l treci? Ești aproape de obiectivul tău, dar simți că ești stătut?

Un program ușor vă va pregăti, de asemenea, mușchii pentru exerciții fizice mai viguroase, vă va ajuta să preveniți rănirea și vă va permite să vă construiți un obicei de antrenament pe care îl veți ține pe viață. Numai o tendință de antrenament este importantă Deci, care este cel mai bun antrenament pentru pierderea în greutate? Este cea pe care o faceți în mod constant. Deci, puteți sări peste modurile de antrenament la prețuri ridicate și la modă și să faceți orice antrenament vă convine, atâta timp cât le faceți în mod shift magazin rezultatele pierderii în greutate.

Dacă scăderea în greutate este obiectivul dvs.

Beachbody Super Trainer Chris Downing te-a acoperit. El este creatorul SHIFT SHOP, un program plin de antrenamente cu energie ridicată și un plan nutrițional țintit care va ajuta la obținerea de rezultate incredibile în doar 3 săptămâni.

Faceți antrenamente regulate cinci până la șapte zile în fiecare săptămână pentru a vedea rezultatele. Desigur, există antrenamente care ard mai multe grăsimi. Dar aceste antrenamente oferă beneficii vizibile numai atunci când le faceți în mod regulat. Dacă alegeți să adăugați antrenamente de înaltă intensitate la modă, cum ar fi antrenamentele de tip spinning, bootcamp sau P90X, faceți acest lucru cu prudență.

Planificați antrenamentele de recuperare în zilele de după acele sesiuni pentru a oferi corpului și creierului șansa de a vă recupera și de a vă reconstrui.

Variați antrenamentele pentru rezultate mai bune Varietatea este condimentul vieții chiar și la sală. Deci, atunci când simți că corpul tău cade într-o rutină și nu obții rezultatele de slăbire dorite, este timpul să amesteci lucrurile și să încerci un nou program. Exerciții inteligenți nu fac același antrenament zi de zi.

Finalizează antrenamente care utilizează diferite părți ale corpului în zile diferite. Aceste exerciții includ exerciții aerobice, antrenamente de forță și antrenamente de flexibilitate în programul lor pentru a-și menține corpul activ. De asemenea, încearcă diferite stiluri de antrenamente pentru a-și menține mușchii în mișcare.

Pentru a profita la maximum de programul de antrenament, încercați adesea diferite tipuri de exerciții. Dacă îți place să alergi, încearcă rotirea. Dacă de obicei ridici greutăți sau mergi, învață cum să faci un antrenament de circuit.

Veți descoperi că, atunci când vă schimbați antrenamentele, vă schimbați corpul.

shift magazin rezultatele pierderii în greutate

Mușchii măresc metabolismul Mulți experți în antrenamente pentru pierderea în greutate vă vor spune cum să ardeți calorii cu antrenamentele cardiovasculare sau aerobe. Învârtirea este un antrenament aerob, mersul pe jos poate fi un antrenament aerob, iar mașinile de cățărat scări oferă un antrenament aerob. Dar și mușchii contează. Deci, este important să ridicați greutăți de cel puțin ori pe săptămână.

shift magazin rezultatele pierderii în greutate

Deci, ce este atât de grozav la mușchi? Cântărește mai mult, dar arde și mai multe calorii pe tot parcursul zilei. Așadar, vă creșteți metabolismul atunci când construiți mușchi. Și mușchii slabi modelează un corp mai strâns.

Turmeric, pierderea in greutate

Dacă vrei să arăți grozav în hainele tale preferate, vei ajunge mai repede acolo dacă petreci ceva timp construind mușchi. Sugestie: Amintiți-vă că nu este nevoie să mergeți la sala de greutate pentru a vă întări puterea.

Beneficiile SHIFT SHOP Pierde în greutate, construi musculare,; Mai mult Beachbody

De fapt, unele dintre cele mai eficiente exerciții de antrenament de forță folosesc doar greutatea shift magazin rezultatele pierderii în greutate. Exercițiile fizice îmbunătățesc sănătatea pe termen lung Chiar dacă dieta contează mai mult la începutul programului de slăbire, exercițiile fizice contează mai mult pentru menținerea greutății pe termen lung. Experții recomandă să obțineți cel puțin de minute pe săptămână pentru a menține greutatea definitivă.

Sună intimidant? Nu va fi dacă vă configurați corect programul și vă creșteți încet minutele de exerciții săptămânale. Amintiți-vă, exercițiul este important pentru pierderea în greutate, dar este important și pentru longevitate și îmbătrânire sănătoasă. Dacă rămâi activ pe măsură ce îmbătrânești, vei rămâne și slab și sănătos.

Așadar, investește atât timp, cât și energie în crearea unui obicei sănătos de antrenament la care te poți menține pe viață.